By all means, thy Reader, when you shelter thy glance upon my humble writings, do keep in mind that this blog centers upon ideas, questions and meditations. It is also a personal gallery of paintings and photos.

March 21, 2011

Fields of gold


Simt cum mă transform uşor, uşor din Dorothy în Omul de tinichea.
Ziua nu mai poftesc la budinci de ciocolată şi un pătuţ mare şi cald. Mă trezesc că îmi doresc o sticlă de ulei bun cu care să-mi ung încheieturile care-mi scârţâie prea rău.
Iar noaptea nu mai visez la nopţi de iarnă şi castane coapte. În schimb, survolez kilometri întregi deasupra deltei şi ademenesc papagali cu felii de mango.
Sunt în căutarea unei aventuri. Mi-e dor să-mi unesc forţele cu oameni care au un ţel şi nu se lasă opriţi de niciun obstacol.

http://www.youtube.com/watch?v=lF_7UTexiRQ

No comments:

Post a Comment