By all means, thy Reader, when you shelter thy glance upon my humble writings, do keep in mind that this blog centers upon ideas, questions and meditations. It is also a personal gallery of paintings and photos.

August 26, 2010

Vise

Mă visez de multe ori la volanul unei maşini, conducând fără carnet. Nu ştiu încotro mă grăbesc, dar de fiecare dată când mă visez astfel sunt conştientă că nu am carnet şi trebuie să am grijă pe ce drumuri merg pentru a nu da nas în nas cu poliţia.
De obicei, e vară în visele mele. Ce e şi mai surprinzător e că nu mi-e frică să conduc. Mă simt liberă şi mă relaxează. Din nou, ciudat. Având în vedere că nu m-aş urca la volanul unei maşini nici bătută. Când vine vorba de plimbat, sunt prima lângă şofer. De fapt, sunt cel mai renumit copilot. Recomandări cu numele meu au fost trimise pe tot cuprinsul ţării. Aştept, totuşi, să ajungă una şi în New York.
Până atunci, voi continua să figurez pe timpul zilei drept copilot, iar noaptea voi evada. Vă anunţ când ajung în Efes.

No comments:

Post a Comment