By all means, thy Reader, when you shelter thy glance upon my humble writings, do keep in mind that this blog centers upon ideas, questions and meditations. It is also a personal gallery of paintings and photos.

October 20, 2010

M-au prins!



Am devenit foarte insensibilă. În vis.
De pildă, aseară am furat o şa fermecată şi am zburat cu ea. Peste lacuri, peste păduri, peste oraşe. Aerul la înălţime este la fel de cald ca cel din luna august.
Ce frumos este să vezi lumea de sus! Să te ascunzi după coşul unei case şi să-i priveşti pe oameni discutând aprins despre recolta anuală de struguri, despre cum la anul băiatul cel mare va pleca la facultate şi cum fiica cea mică a vecinului a salvat un căţel de la înec.
Şi tot hoinărind aşa, am poposit pe o potecuţă dintr-un sat. Iar acolo se desfăşura întrunirea anuală a aviatorilor. Ei bine, nu ştiu cum, dar unul dintre ei a făcut rost de numărul meu de telefon. M-a sunat. Şi m-a certat. Păi, cum îmi permit eu să zbor aşa, năucă, peste tot? Ei au făcut şcoala asta degeaba?
Până la urmă, avea şi omul dreptate. Aşa că le-am dat şaua. Mi-au promis, în schimb, lecţii gratuite de zbor.

No comments:

Post a Comment