By all means, thy Reader, when you shelter thy glance upon my humble writings, do keep in mind that this blog centers upon ideas, questions and meditations. It is also a personal gallery of paintings and photos.

January 24, 2010

Pastel

Ce mult bine pot face nişte acuarele şi un bloc de desen!
După o zi obositoare şi lungă, mi-am găsit refugiul în culori. Şi pentru că nu sunt deloc o pricepută într-ale artei, nu am să mă clasific drept o artistă. Sunt doar o observatoare. Mică şi curioasă. Iubesc să cunosc oameni noi, locuri şi lucruri ciudate. Îmi place să le studiez cu de-amănuntul. Sunt atentă la detalii, iar asta e un defect, dar şi o binecuvântare.
De câţiva ani am realizat cât de mult mă relaxez pictând. Ştiu că-ţi recapeţi starea de bine şi prin sport, dar cum veşnic am fost o leneşă, am găsit alte metode de a evada.
Ei bine, şi azi am reuşit. Am luat nişte creioane, tempera şi câteva pensule şi am început să mâzgălesc câteva foi. Acum camera e plină de foi viu-colorate, care aşteaptă să se usuce pe lângă bradul (încă nestrâns) în care se joacă zeci de beculeţe, schimbându-şi culorile de la secundă la secundă.
În astfel de momente realizez cât de norocoasă sunt şi cât de colorată este, de fapt, viaţa mea.
Galben şi roşu în loc de Noapte bună!

No comments:

Post a Comment