By all means, thy Reader, when you shelter thy glance upon my humble writings, do keep in mind that this blog centers upon ideas, questions and meditations. It is also a personal gallery of paintings and photos.

January 14, 2010

Sacul fără fund



Ce-mi place perioada asta!
S-a zis, cică, cu sărbătorile! Însă eu tot primesc cadouri. Şi primesc.
Se spune că fericirea nu constă în lucruri materiale. Sunt de acord!
Poate de aia, primind pacheţelul din imagine, nu m-am putut îndura şi nu l-am desfăcut.
Ştiu ce conţine şi îmi place conţinutul, dar totuşi îl păstrez aşa, deocamdată.
Mă ataşez uşor. De oameni, de locuri, de cântece, de momente, de orice atât timp cât una dintre caracteristicile celor menţionate mă uimesc într-un anume fel şi mă fac să-mi deschid sufletul.
Sunt incorigibilă! Cineva mi-a spus odată că am un ciudat fel de a păstra esenţa trecutului în prezent. Ei bine, poate nu e bine de multe ori să-ţi ţii trecutul aproape. Dar am ajuns la concluzia că depinde ce vrei să păstrezi cu tine din trecut.
Aşadar, am ales. Şi-l păstrez cu mine.
Îmi plac oamenii care mă sfătuiesc să am încredere în viitor, în surprizele pe care acesta mi le-a rezervat. Aşa că uneori jonglez cu aşteptările mele în legătură cu viitorul şi, în acelaşi timp, rememorez momente dragi din trecut.

No comments:

Post a Comment