By all means, thy Reader, when you shelter thy glance upon my humble writings, do keep in mind that this blog centers upon ideas, questions and meditations. It is also a personal gallery of paintings and photos.

February 16, 2010

Maktub!

Nu am uitat niciodată să zbor. M-am încăpăţânat să mă prefac că pot uita, că pot trăi fericită şi fără şuierul vântului. Cum am putut uita de nori? Cum am putut uita de dragele mele înălţimi?
De azi mă întorc la tine, dragă Vânt. Mi-am deschis ochii inimii. Te-am lăsat să-mi povesteşti tot ce s-a întâmplat de când am plecat de la tine. Am ascultat cu sufletul meu zdrenţăros de atâta colb. Dar tu nu te-ai speriat. Mi-ai spus odată că mă voi întoarce la mine, la tot ce sunt şi de atâta vreme am vrut să neg. Şi azi am făcut-o. De azi ascult doar de mine şi de tine, Vântule!
Acum eşti lângă mine. Te-nvârţi în jurul meu. Mă ameţeşti. Mă cureţi de praf. Mă ridici de pe pământ. Puţin câte puţin. Apoi, mă laşi să mă descurc de una singură. Însă mă priveşti şi-mi zâmbeşti mulţumit.
Da! M-am întors la tine

No comments:

Post a Comment