By all means, thy Reader, when you shelter thy glance upon my humble writings, do keep in mind that this blog centers upon ideas, questions and meditations. It is also a personal gallery of paintings and photos.

February 23, 2010

Şi crezi că nu mai ştii cum mă cheamă...

Şi până la urmă ce importanţă are numele meu? Oricum, în lumea ta, eu port alt nume. Dacă mă vei zări pe stradă, nu mă vei striga pe nume. Mă vei privi atent. Vei clipi des pentru a fi sigur că sunt aievea. Inima ta va începe să bată mai tare, însă vei ascunde asta cu un zâmbet. Apoi, vei încerca să vezi diferenţele dintre eu, cea de atunci, şi eu, cea de acum. Poate îmi vei adresa un cuvânt, doar unul singur. Iar acel cuvânt va fi numele meu. Îl vei rosti alene şi grav. Te vei opri şi apoi, ca scuturat de vânt, vei merge mai departe.

No comments:

Post a Comment