By all means, thy Reader, when you shelter thy glance upon my humble writings, do keep in mind that this blog centers upon ideas, questions and meditations. It is also a personal gallery of paintings and photos.

February 2, 2010

Balada unei căni cu vin



E ceaţă. Mă întorc spre geam şi privesc afară în timp ce-mi sprijin o mână pe calorifer. Căldura se răspândeşte în tot corpul. Nu m-am putut împotrivi niciodată mirajului de a privi pe fereastră. Lumini, umbre pe la alte ferestre. Poveşti pe care nu le voi auzi niciodată. Poveşti asemănătoare poveştilor mele. Ce păcat că toate aceste poveşti nu se vor intersecta niciodată!
Torn vinul fiert în cana colorată. Inspir, şi aburul îşi face de cap înăuntrul meu. Mă aşez pe pat. Sorb cu lăcomie, aşa că încerc să mă temperez.
Scorţişoară şi portocale. Combinaţia perfectă. Încă o sorbitură. Încă un vis. Încă o reuşită.
Abur. Scorţişoară. Portocale. Iubesc!

No comments:

Post a Comment