By all means, thy Reader, when you shelter thy glance upon my humble writings, do keep in mind that this blog centers upon ideas, questions and meditations. It is also a personal gallery of paintings and photos.

April 25, 2010

Casă nouă


Azi mi-a venit în vizită un prieten drag. Deşi vremea nu a fost însorită, ne-am bucurat că cel puţin nu a plouat.
Am ajuns la un mall şi mi-am reamintit de ce le urăsc atât de mult. Apoi am vizitat grădina botanică. La aproximativ 100 de paşi de la intrare, ciripitul păsărelelor te transpune într-o altă lume. Ca aproape orice lucru în România: are potenţial, însă nimeni nu-l fructifică.
Am aflat că anime înseamnă desene animate. Şi asta pentru că era un festival japonez în plină desfăşurare. Se plimbau multe fete în chimonouri. Iar sushi trona peste tot.
Apoi, în plimbare, am găsit o sursă inspiraţională.
Mă mut....:)
Am găsit locuinţa perfectă. Ce-i drept nu voi avea prea mult loc pentru pantofi, dar reuşesc eu cumva să rezolv şi problema asta.

No comments:

Post a Comment