By all means, thy Reader, when you shelter thy glance upon my humble writings, do keep in mind that this blog centers upon ideas, questions and meditations. It is also a personal gallery of paintings and photos.

March 17, 2010

A unsprezecea poruncă: Bucură-te!

Uităm uneori că nu suntem făcuţi din rate, chirii, planuri de casă, cumpărături, facturi etc. Uităm cât de uşor ne putem încărca bateriile. Uităm să zâmbim, să glumim, să sperăm, să luptăm pentru visele noastre.
Azi mi-am legat eşarfa albastră la gât şi am plecat prin soare. Şi câte minunăţii am întâlnit în drumul meu!
Am văzut copaci înmuguruţi. Am auzit o ciocănitoare făcându-şi de treabă printr-un copac. Am văzut oameni care îşi văruiau bucătăriile în roz, pentru că albul şi galbenul s-au demodat de mult.
M-am aşezat pe o bancă şi am privit oamenii trecând. Dacă eşti atent, le poţi vedea gândurile. Şi dacă alegi, poţi pleca cu lucruri bune învăţate de la trecătorul cel mai urâcios sau cel mai posomorât.
Apoi, mi-am luat o îngheţată şi am savurat-o la apus de soare. Avea gust de caramel şi speranţă. Şi cu fiecare linguriţă eram mai aproape de vară.

No comments:

Post a Comment