By all means, thy Reader, when you shelter thy glance upon my humble writings, do keep in mind that this blog centers upon ideas, questions and meditations. It is also a personal gallery of paintings and photos.

March 1, 2010

Vrei acasă...pudding?

Ce înseamnă acasă?
Pentru mine acasă are mai multe stabilimente.
Acasă e acolo unde mă întâlnesc cu părinţii mei, unde tata îmi pune întrebări capcană din geografie, iar mama mă mângâie pe frunte.
Acasă e la Şifo, unde stăm de vorbă până dimineaţă şi speriem vecinii cu râsetele şi cântările noastre. Unde dimineaţa mă trezesc şi Şifo îmi face pâine prăjită cu brânzică şi cafea, unde mereu ne pândeşte o "faraoancă" şi ne îmbie să ne jucăm cu ea.
Acasă mă regăsesc în discuţiile cu Helena, care îmi dă sfaturile de care am nevoie şi mă fascinează cu talentul ei de povestitoare înnăscută.
Acasă e lângă sora mea, care mă sprijină indiferent de deciziile bune sau proaste pe care le iau, care crede în mine mai mult decât oricine altcineva din lumea asta.
Acasă e în Constanţa, unde îmi sunt cei mai dragi prieteni. Prieteni alături de care am învăţat atâtea, despre mine şi despre lume, prieteni alături de care am trăit cele mai vesele momente, dar care mi-au fost aproape atunci când afurisitul de nor negru nu vroia să se mai ducă de la mine.
Acasă e la Teo, care nu numai că e atât de drăguţă să-mi găzduiască jumătate din averea mea ce constă din pantofi şi mărgele, dar căreia pot să-i fac capul baniţă cu diverse prostii şi povestioare ridicole, iar ea nu se supără. Ba chiar se amuză şi mă îndeamnă să mai povestesc.
Acasă poate fi orice loc în care mă simt iubită şi am sprijinul celor dragi.
Ce bine e acasă!

No comments:

Post a Comment