By all means, thy Reader, when you shelter thy glance upon my humble writings, do keep in mind that this blog centers upon ideas, questions and meditations. It is also a personal gallery of paintings and photos.

June 3, 2010

Dacă aş fi Alice pentru o zi...


M-aş îmbrăca într-o rochie roşie cu buline albe şi pantofiori roşii, mi-aş lua umbrela de soare pe umăr şi m-aş plimba prin minunatele parcuri din Baden-Baden.
Apoi, aş trece prin vizuina unui iepure şi aş poposi pe străduţele pietruite şi aglomerate ale Istanbului. Aş mânca îngheţată prăjită, aş admira toate minunăţiile de pe tarabe şi aş păşi cu mare sfinţenie în Sulemanye. Răcoarea dinăuntru mi-ar atenua bătăile inimii şi mi-ar linişti sufletul pribegit. Aş lua vaporul către New York şi în 10 minute aş fi acolo. Aş păşi printre înaltele clădiri şi aş asculta zumzetul trecătorilor. Aş fura o mască albastră dintr-un magazin chinezesc şi m-aş oglindi cu ea în vitrinele magazinului Tiffany. M-aş lăsa fermecată de sclipirile de poveste ale unui inel cu diamant şi tocmai când aş deschide uşa magazinului, să păşesc cu picioarele goale pe o plajă cu nisip alb din Bora Bora. Să mă aşez pe un prosop pufos şi să simt nisipul încingându-mi tălpile. Să mă las mângâiată de razele soarelui şi apoi să mă răcoresc în apa cristalină. Să mă întorc pe prosop şi să privesc soarele apunând. Portocaliu, roşu, albastru, alb. Roşu, portocaliu, albastru. Portocaliu, albastru. Albastru.

No comments:

Post a Comment